Науковці прикордонного вишу долучились до всеукраїнської науково-практичної конференції з організації освітнього процесу в сучасних умовах

Наприкінці минулого року відбулася відео-конференція, організована Хмельницькою гуманітарно-педагогічною академією, “П’ятнадцяті педагогічні читання пам’яті М.М. Дарманського: організація освітнього процесу в сучасних умовах”. До участі в заході традиційно долучився і науково-педагогічний склад Національної академії Держприкордонслужби України.
В ході конференції, на пленарному засіданні були заслухані та обговорені доповіді переможців в галузі освіти та науки, зокрема “Кращим науковцем» конференції було визначено начальника кафедри іноземних мов прикордонного вишу, доктора педагогічних наук, професора, полковника Ігоря Блощинського. Враховуючи досвід запровадження дистанційної та змішаної форм навчання в Національній академії впродовж 2020 року, а також запровадження посилених карантинних обмежень в Україні з 08 січня цього року, науковець запропонував до розгляду досить актуальну тему.
У своїй доповіді “Переваги та недоліки платформ дистанційного навчання у вищих військових навчальних закладах в умовах Covid-19” Ігор Блощинський звернувся до аспектів організації переведення системи освіти в режим “online”, що викликано загрозою поширення короновірусної хвороби у світі та повсякчасною протидією цьому. Професор Блощинський окреслив супутні цим процесам проблеми, зокрема нерівні умови доступу споживачів до навчальних ресурсів, недостатній рівень медіа грамотності, охарактеризував сучасні педагогічні, інформаційні та телекомунікаційні технології дистанційного навчання, а також особливості його впровадження у вищих військових навчальних закладах різних держав. Окремо Ігор Блощинський зупинився на особливостях навчання персоналу прикордонних відомств ЄС та досвіді впровадження дистанційного навчання курсантів та студентів в Національній академії.
В кінці доповіді було визначено основні переваги дистанційного навчання, такі як можливість обміну ресурсами між освітніми установами, вільний доступ до значних масивів інформації, сприяння об’єднанню педагогічних співтовариств викладачів різних закладів освіти, а також і низку проблем у використанні платформ дистанційного навчання – потреба стійкої мотивації здобувачів освіти, пpoблеми ідентифікації користувачів, технічна сторона розробки курсів online навчання та ін.
Детальніше із доповіддю можна буде ознайомитись у збірнику матеріалів конференції.