Практична складова освітнього процесу

Ефективне використання навчальної матеріально-технічної бази у підготовці офіцера-прикордонника, нарощення практичної складової підготовки та розробка сучасних програм з урахуванням взаємозв’язків різних освітніх компонент ­– ці та інші питання обговорили під час виїзної міжкафедральної методичної наради на польовому центрі забезпечення навчального процесу Національної академії Держприкордонслужби України.

У нараді, під головуванням ректора Національної академії генерал-майора Олександра Луцького, взяли участь заступники ректора, начальники факультетів, кафедр та провідних відділів прикордонного вишу. У своєму вступному слові ректор окреслив основні вимоги перед організаторами освітнього процесу в Національній академії, а також завдання щодо його реформування з урахуванням трансформації військової освіти в Україні. Учасники заслухали доповіді начальника навчального відділу, керівників провідних кафедр академії та обговорили основні шляхи вдосконалення системи підготовки офіцера прикордонника з урахуванням вимог сьогодення. Окрему увагу було приділено практичній складовій підготовки, зокрема якості організації польових практичних занять, дотриманню логічної послідовності вивчення навчальних дисциплін та питанню якісного проведення підсумкових комплексних практичних занять на кожному з етапів підготовки курсанта.

Також розглянули перспективний план розбудови навчально-матеріальної бази академії для підготовки за різними спеціальностями, зокрема на польовому центрі. За підсумком наради за кожним напрямом підготовки було визначено завдання щодо поетапної розбудови навчально-матеріальної бази та її комплексного використання під час освітнього процесу, кінцевою метою якого повинна бути здатність офіцера-випускника ефективно виконувати обов’язки за посадою.